2011. december 22., csütörtök

Anyag / Méterárú/ lakástextil - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Tört-fehér anyag / méterárú
Teljesen új, nem volt használva, és nem volt mosva sem.
Térelválasztó függönynek vásároltam, de ennyi megmaradt.
Egyébként nagyon szép függönynek. Természetesen másra is használhatod.
Sajnos egyik oldalától mérve, kb. 3, 40 m-nél valamilyen folt van rajta. Most ahogy lemértem az anyagot, akkor láttam. (az egyik fotón látható)
Szerintem így vettem, csak eddig nem vettem észre. Pedig nem leértékelve vettem, és elég drága anyag volt.
Ha megvásárolod, előtte gondold át, mit szeretnél belőle készíteni, nehogy a folt miatt csalódás érjen… J
Anyaga: műszálas (de pontosan nem tudom milyen)
Hossza: kb. 8, 7 m
Szélessége: 150 cm
Ára: 3000 Ft


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-17 23:59
. Anyag / Méterárú/ lakástextil - Jelenlegi ára: 3 000 Ft